1 דקות קריאה
איך הופכים חניה לבונבונירה

 עכשיו לבשנו את גלימתינו השניה – הום סטיילינג.

במאמר הקודם סיפרתי לכם על תהליך התכנון שהיה לנו ביחידה. וכעת אספר לכם איך הפכנו את היחידה לבונבונירה.

למרות שבדרך כלל הלקוחות רוצים לצאת לקניות עם ליווי המעצבת מהצד, כך ששיקול דעתם תהיה הדומיננטית. במקרה שלנו הלקוח שלא רצה בכלל להתעסק עם הקניות, הקציב תקציב לא גבוה במיוחד לכל הרכישות. וסמך על הידע והנסיון שלנו שנדע לקלוע לטעם של הזוצי"ם, דבר שהטיל עלינו את כל המלאכה, מתחילת התכנון ועד סוף שלב הביצוע.

מהיציקה ועד הנחת מפיץ הריח באמבטיה.

לאחר עריכת שאלון לקוח יצרנו לוח השראה, ובנינו קונספט עיצובי ליחידה שלפיו פעלנו.  וכך התחלנו עם שירות הv.i.p שלנו. בכל חנות סיכמנו מראש בשיחה טלפונית את בואנו, בכדי שנקבל שירות אישי. דבר ראשון התחלנו עם הא-ב שזה הריצוף וחיפוי הקירות. הגענו לחנות קרמיקה מפורסמת ועל ידי לוח ההשראה ידענו בדיוק איזה ריצוף וחיפויי קיר לבחור, לפי הנראות, הצבע והטקסטורה. (למשל חשבנו באיזה סגנון תהיה האמבטיה, כשבמקרה שלנו רצינו לתת הרגשה של ספא. ושאת הארון באמבטיה ידענו שהוא צריך להיות תלוי)

משם עברנו לחנות הרהיטים, ובחרנו חדר שינה וסלון, כשבנוסף על הנראות, שמנו דגש על נוחות, איכות, וכל זה במחיר שפוי. חתמנו את סבב הקניות ברשת תאורה ארצית. ששם השקענו זמן רב על התאמה מיטבית לכל חדר וחדר על שימושיו המגוונים. הן מבחינת עוצמת התאורה והן מבחינת השילוב בשאר מרכיבי החדר. כשאנו יודעים במדויק, איזה סגנון תאורה יתאים לכל חדר.

לאחר קניות הבסיס, קינחנו בבוטיק וילונות ששם בחרנו וילונות שישלימו לנו בצבעיהם את הרהיטים וסיימנו בפרטי האקססוריז שמשלימים כל כך את המראה, וגורמים לשוכרים הפוטנציאלים להתלהב מיד מהיחידה ולרצות לגור בה.


ובכתבה הבאה:

 איך בונים לוח השראה

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.